2026 Dünya Kupası
mvsr Offline
Posting Freak
*****

Posts: 3,957
Threads: 83
Joined: Oct 2008
#1
2026 Dünya Kupası
23. Dünya Kupası FIFA'nın kararı ile Kuzey Amerika'da yapılacak.Turnuvaya ABD, Meksika ve Kanada ev sahipliği yapacak.

Daha önce bu forumda başlığı açılıp konusu geçtiği üzere 2026 Dünya Kupası 48 takım ile oynanacak.Dünya Kupası, 2026 yılından itibaren 48 takımın katılımıyla oynanacak
Avrupa kıtasının elemeleri çok eleştiriliyor.Zorluğu ile dikkat çekiyor.Elemelerde grubumuzu 2. sırada bitirdik ama play-off oynamak zorundayız.Doğrudan katılım elde edemiyoruz.
Play-off yarı finalinde eşleştiğimiz Romanya'yı eleyerek finale kaldık.Final turunda rakibimiz Kosova oldu.Dünya Kupası bileti için artık son 90 dakika.2002'den bu yana gitmek için uğraşıyoruz.İnşallah bu sefer olacak.Jenerasyonumuzda sağlam görünüyor.
Kosova'da daha önce Giresunsporumuz için mücadele eden Vedat Muriqi Milli Takımımızı elemek için mücadele edecek.

Dünya Kupası'na gidebilirsek rakiplerimiz ABD, Avustralya ve Paraguay olacak.Saat farkından dolayı maçlar 05:00 gibi sabahın erken saatlerinde oynanacak.
     Sahipsiz kentin sahipli değeri
(This post was last modified: 27-03-2026, 18:06 by mvsr.)
27-03-2026, 18:02
Reply
kral1234 Offline
Posting Freak
*****

Posts: 3,541
Threads: 1
Joined: Nov 2009
#2
RE: 2026 Dünya Kupası
Saçma sapan bir statü yüzünden deplasmanda oynuyoruz. Balkan deplasmanları bizim için hep sıkıntılı olmuştur. Tribünle saha arası 100 metre mesafe olan stadyumlar, leş gibi zemin, it gibi koşan rakip, ateşli seyirciler kafamda canlanıyor hemen. Herkes bizi favori görüyor ama şanslar yüzde 50 yüzde 50 bence. Umarız ki Montella Samet Akaydın sevdasından vazgeçer de oraya adam akıllı bir oyuncu koyar. Yoksa Kosova forvetleri kedinin fareyle oynaması gibi oynar kendisiyle.
28-03-2026, 16:22
Reply
kerasus Offline
Posting Freak
*****

Posts: 4,497
Threads: 5
Joined: Nov 2012
#3
RE: 2026 Dünya Kupası
48 takım ne yahu iyice abarttılar. 24 takımlı kupada bile kıta kontenjanından gelen çok zayıf ekipler olabiliyordu. 48 takım hiç çekilmez valla çeyrek finalden önce izlenmez. PTT 1.lig maçlarından daha iyi olmaz futbol kalitesi.
29-03-2026, 19:07
Reply
mvsr Offline
Posting Freak
*****

Posts: 3,957
Threads: 83
Joined: Oct 2008
#4
RE: 2026 Dünya Kupası
Dünya kupasına kaldık.24 yıl aradan sonra Dünya'nın en büyük organizasyonuna katılıyoruz.
İlk maçımız Avustralya ile idi.Çok kötü bir futbolla 2-0 maçı kaybettik.Turnuvaya kötü bir başlangıç yaptık.
Futbolcularımızın aklı turnuvada değil.Hepsi reklam filmlerinde ve tanıtımlarda birer yıldızlar.Teknik direktörümüz Montella desek evlere şenlik.Bu kadar formsuz olunmaz.

Umudumuz grubun diğer maçlarına kaldı.Paraguay'da aynı şekilde bizi hedef olarak görüyor.Onlarda ABD'ye kaybettiler.
     Sahipsiz kentin sahipli değeri
15-06-2026, 11:25
Reply
GiresunsporNet Offline
Administrator
*******

Posts: 2,302
Threads: 56
Joined: Aug 2008
#5
RE: 2026 Dünya Kupası
Elendik geçmiş olsun. İki maçtır bal yapmayan arı... O niye oynadı, bu niye oynamadı kaybedince hep klasik muhabbet ve kısır döngü oluyor ama insan da bir yerden sonra gerçekten çileden çıkıyor yani kendi takımında kadro sıkıntısı olan adamlar üstüne bir de ısrarla banko 11, demek ki ne kadar çuvallasan da fark etmez başka faktörler üzerinden adını tahtaya yazdırabiliyorsun.
20-06-2026, 17:01
Website Reply
123456 Offline
Posting Freak
*****

Posts: 2,929
Threads: 7
Joined: Oct 2008
#6
RE: 2026 Dünya Kupası
24 yıl bekle 6 günde elen. Hemde kel grupta
21-06-2026, 23:06
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)