PTT 1. Lig 2014-15 Sezonu
18-05-2014, 17:56,
#11
RE: PTT 1. Lig 2014-15 Sezonu
Süper lige çıkacak son takım final maçında belli olacak ya mersin ya samsun çıkacak her ikiside ptt de şehir takımları olarak lige kalite katıyor ,yalnız bugün final maçında samsuna yaşatılanlar harbiden oha dedirtecek cinsten samsun son aldığı ceza nedeniyle final maçında seyircisiz dışarıda büyük olaylar polis copladı ,içeri alt tribünden bilet alanlar ise içerden zorla çıkarıldı 2 şehir düşman edildi bunun tek sorumlusu harar kafalııdır....
BAŞKENTTEN  !!!
Alıntı
18-05-2014, 18:08,
#12
RE: PTT 1. Lig 2014-15 Sezonu
Cok büyük bir skandal yasaniyor bugün. Tffnin tupcuden caycisina kadar istifa etmesi lazim acilen
Biz GİRESUNLUYUZ; Ölsek de Eğilmez Başımız, Vasiyetimiz Olsun YEŞİL BEYAZ Mezar Taşımız!
Alıntı
18-05-2014, 19:04,
#13
RE: PTT 1. Lig 2014-15 Sezonu
Yahu vallahi artık dayanamıyorum ya. Bir ülkede her makamda bir ot kafa olur mu ya. Bugün yaşananlar nasıl bir rezalettir. 1 kişiye birşey olsa kim hesap verecek. Yeter artık şu niteliksiz, beceriksiz adamlardan çektiğimiz yahu.
Alıntı
18-05-2014, 19:08,
#14
RE: PTT 1. Lig 2014-15 Sezonu
mersin seyircisi etek giysin hem kendilerine ayrılan yeri dolduramadılar hemde samsunun bayan seyircileri bile seslerini bastırıyor ara ara final maçı oynuyorsun kendıne ayrılan yeri doldur bari hiç mi yok 25 .000 seyircin şu anda giresunspor süper lig için final maçı oynasın maç diyarbakırda olsun gitmezsem adam degılım
Alıntı
18-05-2014, 19:42,
#15
RE: PTT 1. Lig 2014-15 Sezonu
Giresun
Kayseri
Antalya
Elazığ
Ordu
Samsun
Ankara
Karşıyaka
Altınordu
Buca
GBB
Manisa
Urfa
Denizli
Adana
Adana Demir
Bolu

VE playofflardan Göztepe-Ankaragücü-Hatay-Kartal bu 4ünden biri yüksek ihtimal.

BEYLER BU NASIL LİG Big Grin

Hiç şakası yok hafife almamalıyız.
Alıntı
18-05-2014, 20:03,
#16
RE: PTT 1. Lig 2014-15 Sezonu
bugun samsuna yapilan cok sacmaydi..

fenerbahcede mesela ceza aldi ama onlar süper kupa macinda cekmeyecek cezayi.öbür sezon ilk hafta cekecek

bu ne çelişki tff ?

bana göre dogrusu cezayi normal sezonda cekmekti demekki tff mersinin cikmasini istedi..
Bu IQ seviyesi düşük takım şampiyon olamaz. Unutma, umutlanma
Alıntı
18-05-2014, 20:11,
#17
RE: PTT 1. Lig 2014-15 Sezonu
Miy 'i Süper lige uğurladık samsun ile birlikte karadeniz ege takımları dengeledik 3-3 oldu lig çok iyi oldu seneye süper lig ayarında olacak hayırlısı bakalım ...
BAŞKENTTEN  !!!
Alıntı
18-05-2014, 20:37,
#18
RE: PTT 1. Lig 2014-15 Sezonu
Bu TFF'ye uyuz olmamak mümkün değil. Kadınlara ve çocuklara has maç kadar da itici birbaşka olay daha yok. Hangi sivri zekalı icat etti bunu çok merak ediyorum. Yılmaz Vural ne diye finale kadar gelip bıraktı bunu da anlayabilmek mümkün değil. Yani gerçekten istikrarlı biçimde abuk subuk şeyler olup duruyor, hiçbir şeyin tadı tuzu yok.
Alıntı
19-05-2014, 09:19,
#19
RE: PTT 1. Lig 2014-15 Sezonu
(18-05-2014, 19:42)Yaglidereli demiş ki: Giresun
Kayseri
Antalya
Elazığ
Ordu
Samsun
Ankara
Karşıyaka
Altınordu
Buca
GBB
Manisa
Urfa
Denizli
Adana
Adana Demir
Bolu

VE playofflardan Göztepe-Ankaragücü-Hatay-Kartal bu 4ünden biri yüksek ihtimal.

BEYLER BU NASIL LİG Big Grin

Hiç şakası yok hafife almamalıyız.

Bence en şanslı takım malatya yi yazmamissin
Derelili çotanak
Alıntı
19-05-2014, 14:19,
#20
RE: PTT 1. Lig 2014-15 Sezonu
mersin haybiyeden lige çıktı 3 maçtada top flan oynamadılar hele ordu maçındaki 2 maçtaki oyunları adamlar vakit geçirerek zamandan çalarak çıktılar playoff sistemide adil değil ligi 6 bitirenler süper lige çıktı bugüne kadar mersin ligi ordunun 13 puan gerisinde bitirdi orduluların yerinde kimse olmak istemez keza bolu bir ara ilk 2 mücadelesi verdi 3 bitirdi 6 kasımpaşayla 14 puanmı ne vardı k.paşa çıktı playoff sisteminde değişmesi gerek onca senenin emeği gidiyor bir playoffta.
HAYATIN KIYISINDA MARATON ORTASINDA !!!
Alıntı


Foruma Git:


Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 2 Ziyaretçi