27.Hafta | Balıkesirspor Baltok 1 - 1 Giresunspor'umuz
03-04-2019, 21:14,
#31
RE: 27.Hafta | Balıkesirspor Baltok - Giresunspor'umuz
AKP aldı belediyeyi bir şey olmaz rahat olun.
Alıntı
03-04-2019, 21:32,
#32
RE: 27.Hafta | Balıkesirspor Baltok - Giresunspor'umuz
Bana sorarsanız yüzde 99 düştük, ama belki iyi bir hoca değişikliği olursa yüzde düşebilir.
Alıntı
03-04-2019, 21:56,
#33
RE: 27.Hafta | Balıkesirspor Baltok - Giresunspor'umuz
Eğer bugün maçı alsak büyük ihtimal ligde kalmıştık.Şimdi önümüze bakarsak gençler maçında alınacak 1 puan bile çok önemli karabük ve son hafta iddiasız veya playof oyanamak istemeyen altınordu maçlarından alınacak 6 puanıda eklersek avantaj bizde oluyor.Lakin evimizdeki ads ve denizli maçlarından en az 2 ile 6 puan arası bir sonuç çıkarmamiz lazim bunu rakiplerin fiksturene bakarak yaziyorum umarım ekstra puanlar almazlar.
Genç Çotanaklar


Alıntı
03-04-2019, 22:05,
#34
RE: 27.Hafta | Balıkesirspor Baltok - Giresunspor'umuz
Vallahi bizim tek rakibimiz eskişehir olur.afyon bugun takır takir top oynadı..tas gibi takımlar..eskisehiride deplasmanda yenerler...biz gençleri yenmeliyiz en iyi 2 adamı kart gördü
Derelili çotanak
Alıntı
04-04-2019, 11:22,
#35
RE: 27.Hafta | Balıkesirspor Baltok - Giresunspor'umuz
(03-04-2019, 14:59)Yaglidereli demiş ki: Beyler arada hafızayı kaybettiniz galiba. Tarihin en kötü Giresunsporunu izliyoruz. Balıkesirden beraberlik bile şu anda fantezi gibi.
Gençler maçını kafadan sildim zaten.
Son 7-8 sezona baktım 36 puanın altında kalan düşmüş. Bizim 36 puana ulaşmak için 9 puana ihtiyacımız var. Hedef şu olmalı; 3 Karabük + 3 Altınordu ve ya süpriz bir galibiyet ya da 3 tane beraberlik. O yüzden balıkesir karşısında beraberlik bence hedef olmalı. Süpriz galibiyet deplasmanda çıkmaz içeride çıkar ki benim hedefim Denizli. Bir de Adana Demir var gözüme kestirdiğim. Diğer takımlara takılmaksızın bu şekilde ligde kalırız. Tabi her zaman Giresunspor kağıt üzerinde yazanların tersini yapmayı sever.

Formülü yazdım beyler maçtan önce. Balıkesirden beraberlik beklentim yoktu ama az kalsın süpriz 3 puanı alıyorduk. beraberliklerden birine Balıkesir yazıyorum. Kaldı 2 beraberlik. Bu hafta kesinlikle beraberliğe yatmamız lazım. Sonra tek bir beraberlik veya 3 puan bizi ligde tutar. Tabi karabüke 3 puan yazıyorum.
Bence ligde kalacağız bu sene. Ama sene sonunda tüm kadronun hoca dahil değişmesi lazım.
Alıntı
04-04-2019, 23:38,
#36
RE: 27.Hafta | Balıkesirspor Baltok - Giresunspor'umuz
Maalesef beceriksiz bir takımız golü bulup ardından yememiz beş dakikayı geçmiyor anında defansa gömülüyoruz bizim galip gelmemiz için 90+5 de gol atmamız lazım herhalde her yönü ile kötü bir takımız sagda berkan landel ikilisinden otoban oluyor içeri kesilen her orta tehlike yaratıyor Gençlerbirliği maçı içeride alınmayacak maç degil ama taraftarında inancı kalmadı takıma canını dişine tak yok bir maç canla başla mücadele edin arkadaş bir maçta saçma salak gol yemeyin Gençlerin 3 futbolcusu yok hemde önemli futbolcuları yenersek ligde kalırız inanın dejavu gibi bir şey golü atıyoruz tam keyif sigarası yakıp gelene kadar golü yemişiz defans hata yapmazsa kaleci yapıyor kaleci yapmazsa adam ortasahadan vuruyor giriyor cenabet bir takımız
Ölümüne sevdamız Gerçek aşkımız
Alıntı
05-04-2019, 09:37,
#37
RE: 27.Hafta | Balıkesirspor Baltok - Giresunspor'umuz
(04-04-2019, 23:38)sy200028 demiş ki: Maalesef beceriksiz bir takımız golü bulup ardından yememiz beş dakikayı geçmiyor anında defansa gömülüyoruz bizim galip gelmemiz için 90+5 de gol atmamız lazım herhalde her yönü ile kötü bir takımız sagda berkan landel ikilisinden otoban oluyor içeri kesilen her orta tehlike yaratıyor Gençlerbirliği maçı içeride alınmayacak maç degil ama taraftarında inancı kalmadı takıma canını dişine tak yok bir maç canla başla mücadele edin arkadaş bir maçta saçma salak gol yemeyin Gençlerin 3 futbolcusu yok hemde önemli futbolcuları yenersek ligde kalırız inanın dejavu gibi bir şey golü atıyoruz tam keyif sigarası yakıp gelene kadar golü yemişiz defans hata yapmazsa kaleci yapıyor kaleci yapmazsa adam ortasahadan vuruyor giriyor cenabet bir takımız

abi çok basit futbolda son dakikalarda skora yatıp gömülürsen %80 gol yersin.

Bu orana birde Giresunspor cenabetliği eklenince oran %100 e çıkıyor
Bu IQ seviyesi düşük takım şampiyon olamaz. Unutma, umutlanma
Alıntı
06-04-2019, 20:45,
#38
RE: 27.Hafta | Balıkesirspor Baltok 1 - 1 Giresunspor'umuz
Eskişehir 2 1 önde böyle biterse işimiz zor
Derelili çotanak
Alıntı
06-04-2019, 21:02,
#39
RE: 27.Hafta | Balıkesirspor Baltok 1 - 1 Giresunspor'umuz
Neden küme düşmeyi hak ediyoruz sorusunun cevabı şu iki maçta. Rakibimiz istanbul 3 gün önce 9 kişiyle yenemediğimiz takımı evinde şamar oğlanı ediyor, eskişehir de deplasmanda şampiyonluk adayını yeniyor.
Alıntı
06-04-2019, 21:22,
#40
RE: 27.Hafta | Balıkesirspor Baltok 1 - 1 Giresunspor'umuz
eskişehir ve istanbul yenmiş gibi oynamayız yarın nasılsa 15 puan öndeyiz ya yatarız defansa üç yeriz otururuz keseden yeriz şehrimin takımı olmasa düşmeyi en basta hakeden takımız yarın al gülüm ver gülümle üç tane atar gençler atamazsada 90 dakikayı bekleriz biri golü atar anıl mı boşa çıkar birinin kıçına mı çarpar hakemmi atar biri atar kısacası
Ölümüne sevdamız Gerçek aşkımız
Alıntı


Foruma Git:


Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi