17.Hafta Altay - GİRESUNSPORUMUZ
29-12-2019, 20:24,
#21
RE: 17.Hafta Altay - GİRESUNSPORUMUZ
(29-12-2019, 20:21)bulancak28 demiş ki: Altaylılar son bir kaç dakikadır hakeme giydiriyor da İbrahim'in kartı doğru. Renan'ın müdahalesi de tertemiz topa. TV'de fener rize açık ara sıra bizim maça bakıyorum, bilmediğim bir şey mi oldu da bu Altaylılar bu kadar dellendi?
or.. evladının teki de 5 dk önce biz ani atağa çıkmaya çalışırken sahaya 2. bi top attı ve oyun duruo hakem atışıyla başladı. bu futbol kural kitabını yazanın a..na k..yim. seyirci canı istediği an rakibin atağını kesebiliyor ve hiçbir yaptırımı yok. ne güzel memleket be.
Alıntı
29-12-2019, 20:25,
#22
RE: 17.Hafta Altay - GİRESUNSPORUMUZ
rakip 11 kişiyken yine pozisyona giriyoduk 10 kişi kaldılar pas yapamıyoruz bu nası iştir
Alıntı
29-12-2019, 20:27,
#23
RE: 17.Hafta Altay - GİRESUNSPORUMUZ
hakem verdıgı kırmızı kartın etkısınde kaldı altay trıbunlerınden de tepkı görünce tüm takdir haklarını altay dan yana kullanmaya başladı birazdan bizede bir kırmızı çıkartır tribünlerın gazını alır bize gelince 1 puana razı oynuyoruz
Alıntı
29-12-2019, 20:29,
#24
RE: 17.Hafta Altay - GİRESUNSPORUMUZ
Bekir gorur kirmiziyi
Alıntı
29-12-2019, 20:30,
#25
RE: 17.Hafta Altay - GİRESUNSPORUMUZ
ya bu kaleci nasıl bi şerefsiz yau? 2. kez top geldi ikisinde de sakatlandı öldü or.. çocuğu. sinirlerim bozuldu iyice yav. ayağımıza top değmiyor desek yeridir. sakatlar hiç yerden kalkmıyorki
Alıntı
29-12-2019, 20:37,
#26
RE: 17.Hafta Altay - GİRESUNSPORUMUZ
Bizim takım çanak tutuyor oyunun soğumasına.Az biraz hareket yahu.Bu ne isteksizlik.Bir kişi eksikler diye adalet mi kollaştırıyorsunuz ?
     Sahipsiz kentin sahipli değeri
Alıntı
29-12-2019, 20:42,
#27
RE: 17.Hafta Altay - GİRESUNSPORUMUZ
Bu takım Altaya istemeye istemeye gol attırır
Alıntı
29-12-2019, 20:43,
#28
RE: 17.Hafta Altay - GİRESUNSPORUMUZ
yalnız net goldü lan o
Alıntı
29-12-2019, 20:44,
#29
RE: 17.Hafta Altay - GİRESUNSPORUMUZ
Yalnız varya forumlarda falan bize nasıl sovuyorlar varya. Hakkediyorlar da ayrıca küfürü.
Alıntı
29-12-2019, 20:44,
#30
RE: 17.Hafta Altay - GİRESUNSPORUMUZ
Pozisyon çizgiyi geçtimi acaba
Ölümüne sevdamız Gerçek aşkımız
Alıntı


Foruma Git:


Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi