Spor Toto Süper Lig 1.Hafta | Giresunspor - Galatasaray
17-08-2021, 10:45,
RE: Spor Toto Süper Lig 1.Hafta | Giresunspor - Galatasaray
Bu arada kupa töreninde kupayı AKP li milletvekilleri ve belediye başkanlarının kaldırması ayrı bir komediydi
HAYATIN KIYISINDA MARATON ORTASINDA !!!
Alıntı
17-08-2021, 11:33,
RE: Spor Toto Süper Lig 1.Hafta | Giresunspor - Galatasaray
(17-08-2021, 09:40)kerasus demiş ki: fikstür ilk açıklandığında herkes kötü diyordu, ilk haftalar puan toplamak gerekirken sıfır çekeceğiz diye. Ben o zamanda aksine çok iyi olduğunu söylemiştim. Aha tamda bunu kastetmiştim. Düşünsenize dandik ve hiç hazır olmayan bir takımla oynayıp kazansak ve eksikler çok sırıtmasa, hatta hüsam ile sezona devam ettiğimizi hayal ediyor musunuz? Çok şükür bütün zorlu maçlar ilk haftalar.. takkenin düşüp kelin rahatlıkla görüneceği bir fikstür. İlk hafta yenilgiye malolsa da Hüsamdan kurtulduğumuzu umuyorum. Hala kurtulamıyorsak zaten iyi niyet aramam artık.

Kanka bu tespitinde haklı olabilirsin (çünkü kadroyu daha kurmadığımız için)
Hatta dün  arkadaşlada konuştuk. O maç öncesi dedi ki Gs nereden çıktı, keşke Malatya-Kayseri-Rize falan güçsüz bir takım çıksaydı dedi. Ben de asıl transferler tamamlanmadığı için Gs'nin çıktığı daha iyi oldu. Kadron zayıfken Gs'ye mi 3 puan vermek istersim yoksa düşme potasında en büyük rakibine mi 3 puan vermek istersin diye.. O yüzden en azından Gs'ye yenilmek bir nebze daha iyi oldu


Diğer yandan benim Haziran başında yaptığım tespit ve senaryo maalesef yönetim yüzünden gerçekleşmeyecek. Bana göre lige kimsenin tahmin etmediği şekilde ŞOK giriş yapmalıydık. İlk haftalar herkes tatil havasında, lige adapte değil, daha çok hafta var diye konsantre değiller  bu yüzden ŞOK giriş yapıp 3 puan 3 puan 1 puan 1 puan 3 puan  vs. toplayıp kümede kalma konusunda yolu yarılamalıydık. Lig ilerledikçe iş ciddileşiyor, takımlar-hocalar iyice tutuşuyor puan almak iyice zorlaşıyor.

Yönetim sayesinde bu girişi maalesef yapamadığımızdan dolayı, içinde bulunduğumuz konumdan ötürü senin şuan dediğin daha iyi. En azından güçlü takımlara puan vereceğiz.

Son olarak kadromuz otursa bile iş ciddileştiği için, 6 hafta sonrasında da puan alamazsak ne olacak Big Grin
Bu IQ seviyesi düşük takım şampiyon olamaz. Unutma, umutlanma
Alıntı
17-08-2021, 11:49,
RE: Spor Toto Süper Lig 1.Hafta | Giresunspor - Galatasaray
ilk 6 haftada puan alabileceğimiz maçlar kasımpaşa alanya konya. geriye kalanlar zaten iptal . kasımpaşa'dan 3 alırız ama alanya konya 1 e yatalım. en azından iyi olur. ilk 6 hafta direkt 4 büyüklerin 3 ile oynuyorsun. gs gelmesi daha iyi oldu. hazır olmayıp maykonun dediği gibi malatyaya yenilseydik uğraş dur. bu takım ligde kalır. ben bu kadar beklemiyordum futbol olarak. daha düşük ve farklı bekliyordum ama gs de kötüydü. şuan 4 büyükler arasında en kötüsü gs dir.
Alıntı
17-08-2021, 11:50,
RE: Spor Toto Süper Lig 1.Hafta | Giresunspor - Galatasaray
(17-08-2021, 11:33)maicon_28 demiş ki:
(17-08-2021, 09:40)kerasus demiş ki: fikstür ilk açıklandığında herkes kötü diyordu, ilk haftalar puan toplamak gerekirken sıfır çekeceğiz diye. Ben o zamanda aksine çok iyi olduğunu söylemiştim. Aha tamda bunu kastetmiştim. Düşünsenize dandik ve hiç hazır olmayan bir takımla oynayıp kazansak ve eksikler çok sırıtmasa, hatta hüsam ile sezona devam ettiğimizi hayal ediyor musunuz? Çok şükür bütün zorlu maçlar ilk haftalar.. takkenin düşüp kelin rahatlıkla görüneceği bir fikstür. İlk hafta yenilgiye malolsa da Hüsamdan kurtulduğumuzu umuyorum. Hala kurtulamıyorsak zaten iyi niyet aramam artık.

Kanka bu tespitinde haklı olabilirsin (çünkü kadroyu daha kurmadığımız için)
Hatta dün  arkadaşlada konuştuk. O maç öncesi dedi ki Gs nereden çıktı, keşke Malatya-Kayseri-Rize falan güçsüz bir takım çıksaydı dedi. Ben de asıl transferler tamamlanmadığı için Gs'nin çıktığı daha iyi oldu. Kadron zayıfken Gs'ye mi 3 puan vermek istersim yoksa düşme potasında en büyük rakibine mi 3 puan vermek istersin diye.. O yüzden en azından Gs'ye yenilmek bir nebze daha iyi oldu


Diğer yandan benim Haziran başında yaptığım tespit ve senaryo maalesef yönetim yüzünden gerçekleşmeyecek. Bana göre lige kimsenin tahmin etmediği şekilde ŞOK giriş yapmalıydık. İlk haftalar herkes tatil havasında, lige adapte değil, daha çok hafta var diye konsantre değiller  bu yüzden ŞOK giriş yapıp 3 puan 3 puan 1 puan 1 puan 3 puan  vs. toplayıp kümede kalma konusunda yolu yarılamalıydık. Lig ilerledikçe iş ciddileşiyor, takımlar-hocalar iyice tutuşuyor puan almak iyice zorlaşıyor.

Yönetim sayesinde bu girişi maalesef yapamadığımızdan dolayı, içinde bulunduğumuz konumdan ötürü senin şuan dediğin daha iyi. En azından güçlü takımlara puan vereceğiz.

Son olarak kadromuz otursa bile iş ciddileştiği için, 6 hafta sonrasında da puan alamazsak ne olacak Big Grin

Kanka normal takımlarda zaten senin söylediğin çok doğru. Ama işte normal takımlarda. Bizde o dediğini düşünecek vizyon ne gezer? Biz nezaman sezona hazır başlamışız ki? ya herhangi bir mevki boş kalır ya kamp esnasında henüz hiç transfer yapmamış oluruz ya lisanslar çıkmaz vs. ama kesin olan bişey var ki, biz sezona hazır girmeyecektik. haliyle tam aksi yönde şok başlangıç, yönetimi belki kendine getirir. mesela Hüsam tam bir şok başlangıç yaptı.. ben buraların adamı değilim işte arkadaş inat etmeyin dedi. 

ilerde mutlaka ama mutlaka maddi anlamda zorlanan hatta belki kopanlar olacaktır kanka. çok uçtuğu için parasını zamanında ödeyemeyen vs. bizim parasını zamanında ödeme farkımız orada ortaya çıkacak. ozamana kadar kopmayalım, 13-16 aralığında gidip gelelim yeterki.
Alıntı
17-08-2021, 12:23,
RE: Spor Toto Süper Lig 1.Hafta | Giresunspor - Galatasaray
12:35 sonra bizi konuşuyorlar Hüsam konusunda ben bile güldüm yalnız bu Uğur kim dün Tanju ya sallayanlar vardı Tanjunun dedikleri bunun dediklerinin yanında hiç kalır.

HAYATIN KIYISINDA MARATON ORTASINDA !!!
Alıntı
17-08-2021, 13:29,
RE: Spor Toto Süper Lig 1.Hafta | Giresunspor - Galatasaray
Herkes bizi konuşuyor, taşak malzemesi olduk bütün ülkeye
Alıntı
17-08-2021, 13:39,
RE: Spor Toto Süper Lig 1.Hafta | Giresunspor - Galatasaray
(17-08-2021, 12:23)heyulaanil28 demiş ki: 12:35 sonra bizi konuşuyorlar Hüsam konusunda ben bile güldüm yalnız bu Uğur kim dün Tanju ya sallayanlar vardı Tanjunun dedikleri bunun dediklerinin yanında hiç kalır.


ilk başta serdar ali çelikler falan gayet efendi gibi ve çokta doğru şekilde yapıcı eleştiride bulunmuşlar. yalnız uğur ağır saçmalamış. yok türk futboluna katkı falan. bi sg mk şu ligde kim türk futboluna katkıda bulunuyor? her sene eşek yüküyle para harcayıpta avrupada paket olup gelen sözde büyük takımlar mı futbola katkı sağlıyor yoksa malatya kayseri gibi hiçbir amaçsız her sene ucu ucuna ligde kalan takımlar mı? başakşehir kasımpaşa gibi hiçbir taraftarı olmayıp iktidar kontenjanından b.k gibi paralar harcayıp bir halt başarısı olmayan takımlar mı katkı sağlıyor? yahu onu bunu geç tff başkanının acaba türk futboluna faydası mı daha çoktur zararı mı diye anket yapılsın ne çıkar acaba? neymiş efendim giresunspor türk futboluna bişey katmıyormuş.. hayır kaldı ki sana sordukları şey gs de yeni gelen oyuncu hakkındaki yorumun. oradan yok ısrarla giresunspora geçmen başlı başına artniyet. ha kimsenin dile getiremediği farklı bir tespitin vardır, hadi onun için konuyu değiştirip ekstra söz alırsın.
Alıntı
17-08-2021, 13:45,
RE: Spor Toto Süper Lig 1.Hafta | Giresunspor - Galatasaray
[Resim: E8-sWDLXMBYB7XG?format=jpg&name=900x900]
Maç 11v11 devam etseydi yüksek ihtimalle pas sayıları hariç denk veriler gelecekti. Penaltılar ve kırmızı işin sonucunu tesir etti ama bizim için önemli olan kısım işin hücum kısmına çeşitlilik kazandırmak. Kadro son halini aldığında daha sonuç odaklı bir takım oluruz diye düşünüyorum. 
Ancak savunma oyuncularımız ön alan presinin gerektirdiği gibi ön tarafa yaklaşıp takım boyunu kısalttığında arkaya atılan toplar için nasıl bir çözüm bulunacak merak ediyorum? Douglas perez tandemi pek güven vermedi açıkcası.
Kötü bir söz gibi düştük dillere.
Alıntı
17-08-2021, 14:02,
RE: Spor Toto Süper Lig 1.Hafta | Giresunspor - Galatasaray
(17-08-2021, 13:45)Pangal demiş ki: [Resim: E8-sWDLXMBYB7XG?format=jpg&name=900x900]
Maç 11v11 devam etseydi yüksek ihtimalle pas sayıları hariç denk veriler gelecekti. Penaltılar ve kırmızı işin sonucunu tesir etti ama bizim için önemli olan kısım işin hücum kısmına çeşitlilik kazandırmak. Kadro son halini aldığında daha sonuç odaklı bir takım oluruz diye düşünüyorum. 
Ancak savunma oyuncularımız ön alan presinin gerektirdiği gibi ön tarafa yaklaşıp takım boyunu kısalttığında arkaya atılan toplar için nasıl bir çözüm bulunacak merak ediyorum? Douglas perez tandemi pek güven vermedi açıkcası.

istatistikleri kötü değil. ön alan presimiz iyi ve bunu yapmamız gerek. ayrıca kaleci - forvet arasındaki mesafe azalması lazım . yakın oynamayı öğrenmemiz gerek . bizde taylan yok uzun pas atsın gol olsun
Alıntı
17-08-2021, 14:05,
RE: Spor Toto Süper Lig 1.Hafta | Giresunspor - Galatasaray
Beyler Uğur Karakullukçu denen adamı ciddiye alıp kendinizi yormayın. Bu adam açık ara Türkiye'nin en boş konuşan spor yorumcusudur. Neymiş Giresunspor'un Türk futboluna katkısı yokmuş. Tarraama bak hele, senin takımının çok mu katkısı var? Burada hakemlerle onla bunla maç kazanıyorsunuz, bi maç aleyhinize karar çıksa o imparatorunuz çıkıp ağlıyor, böyle böyle gidip avrupalarda rezil rüsva olup geri dönüyorsunuz. Doğru bizim en azından katkımız yok, siz külliyen zararsınız amg. Ya @kerasus malatya demiş, o adamlar bile avrupada gittiler maç aldılar 2 sene evvel.
Ayrıca Türk futboluna katkı ne amg? Sanki çok nezih, çok prestijli, çok güzel bir futbol kültürümüz var da biz bozuyoruz bunu.
Alıntı


Foruma Git:


Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi